Duygusal zeka eğitiminin amacı, duygusal farkındalığı artırmak, hayata ve insana karşı daha olumlu bir tavır geliştirerek empatik yaklaşımı benimsetmek, etkili iletişim ve işbirliği sağlama yollarını öz ve sosyal farkındalıkla geliştirmektir.
Duygusal zeka eğitimi, iş yaşantısında başarıda önemli olan güvenirlilik, işbirliği, takım çalışması, liderlik, insanları etkileme, empati, iletişim gibi pek çok alanda farkındalık kazandırırken, kişiye güçlü ve geliştirmesi gereken alanları objektif bir şekilde sunar ve ilerisi için verimli bir gelişim yol haritası oluşturmasını sağlar.
Geliştirilen Yetkinlikler
Hedeflenen Davranış Değişiklikleri
Kuruma Kazandıracakları
Kişiye Kazandıracakları
Hızın ve rekabetin arttığı iş dünyasında zaman en kıt bulunan kaynak haline geldi. Zamanın artan baskısı organizasyon ve birey üzerinde stres yaratabilmektedir. Tüm bu baskılar içinde çalışma hayatını sağlıklı biçimde yürütmenin tek yolu ise zamanı organizasyonel, kişisel ve sosyal bağlamlarda iyi kullanabilmek olarak karşımıza çıkıyor.
Bireylerin, ihtiyaçları dikkate alarak acil ve önemli işlere verdiği öncelikleri düzenleyebilmesi organizasyonel başarıyı doğrudan etkilemektedir.
Katılımcıların zaman baskısını, önceliklerini verimli birşekilde yöneterek hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak becerileri kazandırmak bu eğitimin temel hedefidir.
Geliştirilen Yetkinlikler
Hedeflenen Davranış Değişiklikleri
Kuruma Kazandıracakları
Kişiye Kazandıracakları
Müşteri bir şirketin var olma sebebidir. Şirketlerin başarılı olabilmesi için en üst kademe yöneticiden en alt kademedeki çalışana kadar bu bilincin şirket içinde kabul görmesi gerekir.
Eğitimin amacı, çalışanlara kendilerinin ve şirketin varolma sebebinin müşteri olduğu bilincini aşılamak ve müşteri ilişkileri bu bilinç ile verimli yürütmelerini sağlamaktır.
Geliştirilen Yetkinlikler
Hedeflenen Davranış Değişiklikleri
Kuruma Kazandıracakları
Kişiye Kazandıracakları
EĞİTİMİN SİZE ÖZEL TASARIMI İÇİN:
▼▼▼
Kişisel etki alanınızın büyüklüğü ve gücü çevrenizdeki insanları ne kadar etkilediğiniz ve ikna ettiğiniz ile doğru orantılıdır. Etki ve ikna beceriniz geliştikçe etki alanınız da genişler.
Eğitimin amacı, katılımcıların etkileşim içinde oldukları iş arkadaşları, müşterileri ve tedarikçilerini daha iyi anlamalarını sağlayıp, diğerlerinin ihtiyaçları ile kendi ihtiyaçlarını dengeleyerek hedefe ulaşmaları için etkileme ve ikna araçlarını kullanmada ustalaşmalarıdır.
Geliştirilen Yetkinlikler
Hedeflenen Davranış Değişiklikleri
Kuruma Kazandıracakları
Kişiye Kazandıracakları
İş ve bireysel yaşamımızda başarılı olmamızda çevremizdeki insanlarla iyi bir iletişim kurmamızın önemi büyüktür. İyi iletişim kurabilmek için anlıyor ve anlaşılıyor olmak gerekir.
Eğitimin temel amacı iletişim ve ilişkilerde yaşanan en yaygın sorunlara son derece yalın, uygulanabilir, anlaşılır bir o kadar da doğru çözümler sunmak ve böylece işyerinde verimsizliğe neden olan iletişim sorunlarını ortadan kaldırmaktır.
Eğitim; yanlış anlamaları, nedenlerini, sonuçlarını ve doğru anlaşmanın gereklerini sunar. Birbirini doğru dinleme ve anlama becerilerini kazandırır ve empatik bakış açısı ile çatışmaların çözülebildiği bir çalışma ortamını deneyimletir.
Geliştirilen Yetkinlikler
Hedeflenen Davranış Değişiklikleri
Kuruma Kazandıracakları
Kişiye Kazandıracakları
İş arkadaşlarının ve yöneticilerinin ihtiyaçlarına ve dünya bakışına duyarlı olan çalışanlar, birlikte çalışma ve hedefe ulaşmada farklılık yaratırlar. Doğru zamanda, doğru girişimlerde bulunmanın temelinde yatan bu duyarlılık iş hayatında başarıyı ve verimliliği beraberinde getirir.
Bu eğitimin amacı, çevresine duyarlı, takımın içinde yer alan, iletişim ve ilişkileri yönetebilen, insan odaklı bakış açısını çalışanlara ve yöneticilere kazandırmaktır.
Geliştirilen Yetkinlikler
Hedeflenen Davranış Değişiklikleri
Kuruma Kazandıracakları
Kişiye Kazandıracakları
Stres hayatın kaçınılmaz bir parçası olarak görülür ve kabule dilir. Ancak stres kaçınılmaz bir süreç olmaktan daha çok, yönetilebilir ve enerjisi kullanılabilir bir süreçtir.
Stresi yönetebilmek ve enerjisini kullanabilmek, stresi yaratan unsurları daha iyi anlamak, stres yaratan bakış açılarının farkına varmak ile mümkündür.
Eğitimin amacı strese bakış açımızı tekrar sorgulamak, stres yaratan ve genellikle sorgulamadığımız kabullerin farkına varmayı sağlamak ve bakış açısını değiştirirsek stres kaynaklarının kaybolduğunu katılımcılara deneyimletmektir.
Geliştirilen Yetkinlikler
Hedeflenen Davranış Değişiklikleri
Kuruma Kazandıracakları
Kişiye Kazandıracakları
Çatışma insanların birlikte çalıştığı ortamlarda kaçınılmazdır. Çatışmaları doğru şekilde ele almazsak hem takımların verimliliğini düşürür, hem de bireylerin iş ve iş yeri bağlılıkları olumsuz etkilenir.
Eğitimin amacı, öncelikle kaçınılmaz olan çatışmaları en az zarar ve mümkün olan en yüksek fayda ile ele alabilmenin yollarını göstermektir. Ayrıca, çatışmalara farklı açıdan yaklaşmanın süreci nasıl etkileyeceğini ve değiştirebileceğini katılımcıların deneyimleyerek öğrenmesi sağlanacaktır.
Geliştirilen Yetkinlikler
Hedeflenen Davranış Değişiklikleri
Kuruma Kazandıracakları
Kişiye Kazandıracakları